Veelgestelde vragen over MijnOLVG

Vragen over het gebruik van MijnOLVG
Wat is MijnOLVG?
Hoe kan ik mij aanmelden?
Ik ben ingelogd in MijnOLVG, maar er staat nog geen informatie in. Hoe kan dat?
Met wie kan ik contact opnemen als ik meer vragen heb?
Vragen over afspraken
Kan ik op alle poliklinieken via MijnOLVG een afspraak maken?
Wat is een MijnOLVG Wachtlijst?
Ik krijg geen wachtlijst aanbod, hoe kan dat?
Kan ik al mijn toekomstige afspraken annuleren en verzetten?
Voor welke afspraak gebeurtenissen krijgt ik een notificatie?
Kan ik de notificatie voor afspraak gebeurtenissen aanpassen?
Wat is het voorbereiden van mijn bezoek?
Kan ik een SMS herinnering ontvangen voor mijn afspraken?
Vragen over uw medische informatie
Hoe snel kan ik uitslagen van onderzoeken inzien via MijnOLVG?
Welke uitslagen kan ik zien via MijnOLVG?
Ik krijg bericht over nieuwe resultaten, maar ik zie niet wat er nieuw is / ik heb niet recentlijk bloed laten prikken. Hoe kan dat?
Welke toekomstige taken worden getoond?
Wat moet ik doen als bepaalde informatie in MijnOLVG niet klopt?
Waar vind ik informatie over mijn toekomstige opname?
Wat moet ik doen als ik vragen heb over mijn toekomstige opname?
Kan ik notities voor mijzelf achterlaten?
Wat is het elektronisch beschikbaar stellen van mijn gegevens?
Vragen over de berichtenuitwisseling
Waarom kan ik niet gewoon een e-mail sturen met mijn vraag?
Wanneer kan ik een antwoord verwachten als ik een bericht stuur naar mijn dokter?
Wie beantwoordt mijn vraag?
Vragen over het gebruik van MijnOLVG voor familieleden
Kan ik informatie van een familielid bekijken in MijnOLVG?
Kan ik vragen stellen over een familielid via mijn MijnOLVG-account?
Kunnen mijn partner en ik samen één MijnOLVG-account hebben?
Kan ik inzien wie van mijn gemachtigden in mijn MijnOLVG dossier heeft gekeken?
Vragen over het downloaden van de gezondheidssamenvatting
Wat is mijn gezondheidssamenvatting?
Wat kan ik downloaden?
Kan ik een overzicht van mijn afspraken gedurende een tijdsperiode downloaden?
Vragen over inloggen
Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Het inloggen lukt niet, er staat dat mijn account is uitgeschakeld. Wat moet ik doen?
Waarom is gekozen voor inloggen met een SMS verificatiecode?
Ik ontvang geen verificatiecode via sms. Wat moet ik doen?
Het inloggen lukt niet, er staat dat er geen mobiel telefoonnummer is geregistreerd. Wat moet ik doen?
Kunt u mij een nieuwe activatiecode toesturen? Ik weet deze niet meer, heb hem laten verlopen of heb hem nooit ontvangen?
Technische vragen
Hoe veilig is MijnOLVG?
Wat is het privacybeleid?
Ik ben automatisch uitgelogd. Waardoor komt dat?
Wat heb ik nodig om MijnOLVG te kunnen gebruiken?
Mijn activatiecode werkt niet. Wat moet ik doen?
Meer vragen
Waar kan ik mijn persoonlijke informatie (zoals adresgegevens) of mijn wachtwoord wijzigen?
Mijn vraag over MijnOLVG is nog niet beantwoord, met wie kan ik contact opnemen?
Ik ontvang geen e-mails. Wat moet ik doen?
Waar vind ik mijn patiëntennummer?
Waar vind ik de huisarts die bij jullie geregistreerd staat?
De huisarts die bij jullie geregistreerd staat klopt niet, kan ik deze aanpassen?
Wat zijn mijn gekoppelde apps en apparaten?
Ik kan mijn gekozen app(s) niet koppelen aan MijnOLVG, hoe kan dat?

Wat is MijnOLVG?

MijnOLVG is een extra service voor patiënten van OLVG. MijnOLVG biedt u als patiënt een beveiligde digitale omgeving waarin u:

  • uw persoonlijke medisch dossier kunt raadplegen
  • uitslagen van onderzoeken inzien, zoals bloeduitslagen of weefselonderzoek
  • afspraken kunt maken, verplaatsen of annuleren
  • een overzicht van al uw afspraken in OLVG inzien
  • inzicht heeft in persoonlijke informatie als uw medicatie overzicht of allergieën
  • vragen kunt stellen aan uw behandelaars, let op: hier kunnen mogelijk kosten aan verbonden zijn
  • brieven in kunt zien die zijn verzonden door uw behandelaars van OLVG aan bijvoorbeeld uw huisarts
  • MijnOLVG is ook beschikbaar via de app MyChart. De app is te downloaden via de Appstore (Apple) of Playstore (Android)

Het grote voordeel voor u is dat u sneller en op een moment dat het u uitkomt uw gegevens kunt inzien

Naar boven

Hoe kan ik mij aanmelden?

Als u toegang wilt tot MijnOLVG kunt u dat tijdens een bezoek aan het ziekenhuis op vertoon van uw legitimatiebewijs aangeven bij de polikliniek waarbij u in behandeling bent. U ontvang van de polikliniek medewerker een activatiecode en instructie. Met deze code is het mogelijk om de aanmelding zelf (thuis) af te ronden. Het is vooralsnog niet mogelijk om telefonisch of per e-mail een aanmelding aan te vragen.

Naar boven

Ik ben ingelogd in MijnOLVG, maar er staat nog geen informatie in. Hoe kan dat?

Ziet u wel afspraken staan? In dat geval is er op dit moment nog geen informatie uit uw medisch dossier beschikbaar in MijnOLVG.

Naar boven

Met wie kan ik contact opnemen als ik meer vragen heb?

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de polikliniek of met de helpdesk van MijnOLVG via mijnolvg@olvg.nl.

Naar boven

Kan ik op alle poliklinieken via MijnOLVG een afspraak maken?

Op de meeste poliklinieken kunt u online een afspraak maken. Het is niet mogelijk om voor elk onderzoek een afspraak te maken. Dit heeft te maken met het feit dat een aantal onderzoeken plaatsvindt in combinatie met een ander onderzoek. U kunt wel bijna al uw toekomstige afspraken inzien, verplaatsen en annuleren.

Naar boven

Wat is een MijnOLVG Wachtlijst?

Indien uw afspraak verder in de toekomst ligt dan u eigenlijk zou willen, kunt u uzelf op de wachtlijst plaatsen door de afspraak details te openen en op de link "Op de wachtlijst plaatsen" te klikken. U wordt dan geïnformeerd zodra er een vroegere tijd beschikbaar komt.

Naar boven

Ik krijg geen wachtlijst aanbod, hoe kan dat?

Alvorens u een aanbod kunt ontvangen, dient u op de wachtlijst te staan.

Er zijn verschillende mogelijkheden waarom u geen aanbod krijgt;

  • Er zijn geen beschikbare plekken vrijgekomen waarvoor u een aanbod kunt ontvangen
  • U heeft mogelijk wel een aanbod ontvangen, maar ontvangt geen notificatie via e-mail. Dit kunt u zelf instellen bij uw notificatie voorkeuren
  • Naar boven

Kan ik al mijn toekomstige afspraken annuleren en verzetten?

U kunt alle afspraken tot 24 uur van te voren zelf annuleren en verzetten, behalve de afspraken bij de polikliniek Psychiatrie en Medische Psychologie. U dient in dit geval telefonisch contact op te nemen met de betreffende polikliniek.

Naar boven

Voor welke afspraak gebeurtenissen krijgt ik een notificatie?

U ontvangt direct meldingen zodra een afspraak is gemaakt, verzet of geannuleerd. Daarnaast ontvangt u een melding als u een afspraak heeft gemist.

Naar boven

Kan ik de notificatie voor afspraak gebeurtenissen aanpassen?

De voorkeuren voor het ontvangen van deze berichten kunt u als u bent ingelogd zelf hier aanpassen

Naar boven

Wat is het voorbereiden van mijn bezoek?

U kunt de polikliniek helpen door uw bezoek voor te bereiden. U kunt dan uw persoonsgegevens verifiëren en indien beschikbaar vragenlijsten beantwoorden. Deze functionaliteit is 7 dagen voorafgaand aan uw bezoek beschikbaar.

Naar boven

Kan ik een SMS herinnering ontvangen voor mijn afspraken?

U ontvangt standaard de SMS herinnering bij uw toekomstige afspraken, mits u niet bij een eerder bezoek heeft aangegeven geen gebruik hiervan te willen maken. Dan kunt u dit bij de polikliniek doorgeven.

Naar boven

Hoe snel kan ik uitslagen van onderzoeken inzien via MijnOLVG?

De meeste uitslagen worden automatisch 7 dagen nadat de uitslagen bij ons bekend zijn, vrijgegeven. Behalve voor de pathologie en radiologie, deze verslagen worden na 21 dagen zichtbaar.

Uitslagen kunnen mogelijk vragen oproepen. Houdt dit in gedachten wanneer u besluit de resultaten nu te raadplegen of te wachten tot het volgende contact met uw zorgverlener.

Naar boven

Welke uitslagen kan ik zien via MijnOLVG?

U kunt de volgende onderzoekuitslagen inzien via MijnOLVG:

  • Laboratorium
  • Microbiologie
  • Radiologie
  • Pathologie

Dit geldt ook voor de uitslagen van een opname. Wanneer u voor de eerste keer inlogt, worden alle uitslagen ingeladen.

Naar boven

Ik krijg bericht over nieuwe resultaten, maar ik zie niet wat er nieuw is / ik heb niet recentlijk bloed laten prikken. Hoe kan dat?

Het kan zijn dat het laboratorium opnieuw resultaten verstuurt voor een onderzoek dat in het verleden plaatsvond. Dit gebeurt om een technische reden.

U ontvangt dus een melding over nieuwe resultaten, terwijl de resultaten al van enige tijd geleden waren. We werken aan een oplossing om deze onnodige meldingen te voorkomen.

Naar boven

Welke toekomstige taken worden getoond?

Naast uw toekomstige afspraken worden de volgende openstaande onderzoeken getoond als taak:

  • Laboratorium
  • Microbiologie
  • Radiologie
  • Pathologie

Inzien u vragen heeft over de toekomstige onderzoeken kunt u contact opnemen met de polikliniek van de betreffende aanvrager. Dit kan door via MijnOLVG een bericht te sturen naar de polikliniek of door telefonisch contact op te nemen.

Naar boven

Wat moet ik doen als bepaalde informatie in MijnOLVG niet klopt?

De informatie op MijnOLVG komt rechtstreeks uit uw medisch dossier. Indien u zaken ziet die in uw ogen niet kloppen kunt u dat melden via een bericht in MijnOLVG aan de polikliniek of tijdens een bezoek aan het ziekenhuis.

Naar boven

Waar vind ik informatie over mijn toekomstige opname?

Het overzicht “Afspraken en Bezoeken” toont uw toekomstige (en verleden) afspraken en opnames met het ziekenhuis. Mogelijk is uw opname nog niet definitief, de planner van het specialisme laat u op tijd weten indien de datum van uw opname veranderd.

Naar boven

Wat moet ik doen als ik vragen heb over mijn toekomstige opname?

Mocht u vragen hebben, kunt u contact opnemen met de opname planner. Op de website van OLVG vindt u de telefoonnummers van de planners per specialisme.

Naar boven

Kan ik notities voor mijzelf achterlaten?

Ja dat kan, u kunt bij de allergieën, medicaties en actuele gezondheidsproblemen notities maken die alleen voor u inzichtelijk zijn in MijnOLVG.

Naar boven

Wat is het elektronisch beschikbaar stellen van mijn gegevens?

In de zorginstelling waar u onder behandeling bent, worden uw gegevens (het medisch dossier) vastgelegd in een Elektronisch Patiënten Dossier (EPD).

Doordat meerdere zorginstellingen een EPD gebruiken, is het mogelijk om via een elektronisch uitwisselingssysteem uw medische gegevens beschikbaar te stellen. Op die manier heeft elke zorgverlener op elk moment veilig een actueel overzicht van uw medische gegevens.

Zorgverzekeraars, werkgevers en bedrijfsartsen kunnen en mogen uw medische gegevens niet inzien. Lees meer hierover in de folder 'Mijn medische gegevens elektronisch beschikbaar' en de Veelgestelde vragen.

Naar boven

Waarom kan ik niet gewoon een e-mail sturen met mijn vraag?

De berichtenuitwisseling tussen patiënt en zorgverlener(s) bevat vaak privacygevoelige informatie. Ook afspraakinformatie geeft informatie vrij over uw zorgproces. OLVG is van mening dat de gewone e-mail niet geschikt is voor dergelijke berichtenuitwisseling. MijnOLVG is hier daarentegen wel geschikt voor.

Voor alle zorg gerelateerde vragen verzoeken wij u daarom eerst in te loggen in MijnOLVG en gebruik te maken van de optie “Stel een vraag aan de polikliniek”.

Voor algemene vragen over het gebruik MijnOLVG kunt u wel gebruik maken van gewone e-mail via mijnolvg@olvg.nl.

Naar boven

Wanneer kan ik een antwoord verwachten als ik een bericht stuur naar mijn dokter of verpleegkundige?

Ons nadrukkelijk streven is uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Gebruik MijnOLVG nooit voor urgente vragen, in deze gevallen kunt u beter telefonisch contact opnemen met de betreffende polikliniek. Bel 112 als het een noodgeval betreft.

Naar boven

Wie beantwoordt mijn vraag?

Indien u een vraag stelt via MijnOLVG aan de polikliniek wordt deze gelezen door de polikliniekmedewerker. De polikliniekmedewerker bekijkt of hij/zij uw vraag zelf kan beantwoorden of dat een verpleegkundige of uw arts dit moet doen.

Naar boven

Kan ik informatie van een familielid bekijken in MijnOLVG?

Ja dat is mogelijk, ook als u geen patiënt bent in OLVG. Voor kinderen tot 12 jaar geldt dat de wettelijke vertegenwoordiger van het kind zich kan laten registreren voor Gemachtigden toegang. Voor personen van 16 jaar en ouder geldt dat de patiënt een (willekeurige) andere persoon kan aanmelden voor Gemachtigden toegang. Het is niet mogelijk om een ander te machtigen indien de patiënt tussen de 12 en 15 jaar oud is.

Vraag wanneer u zich wilt aanmelden voor deze dienst, bij OLVG om een gemachtigdenformulier en lever deze daar weer in. Hierbij is het voor volwassenen van belang dat zowel u als de patiënt zich kan legitimeren bij de aanvraag.

Naar boven

Kan ik vragen stellen over een familielid via mijn MijnOLVG-account?

Alleen indien u beschikt over Gemachtigden toegang, kunt u vragen stellen namens een ander persoon. De gemachtigden toegang zorgt ervoor dat de informatie in het juiste dossier terecht komt.

Naar boven

Kunnen mijn partner en ik samen één MijnOLVG-account hebben?

Dit is niet mogelijk. MijnOLVG is gekoppeld aan een persoonlijk ziekenhuis dossier. Informatie die via MijnOLVG wordt uitgewisseld wordt onderdeel van dat dossier.

Daarnaast geldt dat medische informatie vertrouwelijk is. Het is alleen via Gemachtigden toegang mogelijk te communiceren over een ander persoon. Elke volwassene dient daarom zelf toegang aan te vragen om gebruik te kunnen maken van MijnOLVG.

Naar boven

Kan ik inzien wie van mijn gemachtigden in mijn MijnOLVG dossier heeft gekeken?

Ja dat kan, u heeft de mogelijkheid om in te zien wie (naast uzelf) via MijnOLVG uw dossier heeft ingezien via MijnOLVG.

Naar boven

Wat is mijn gezondheidssamenvatting?

Uw gezondheidssamenvatting is een samenvatting van uw MijnOLVG gegevens. Deze bevat o.a. uw persoonsgegevens, uitslagen en eventuele bezoekspecifieke informatie.

Naar boven

Wat kan ik downloaden?

U kunt uw gezondheidssamenvatting downloaden. Dit kan specifiek per bezoek of dit kan een volledig overzicht zijn van uw MijnOLVG gegevens.

Naar boven

Kan ik een overzicht van mijn afspraken gedurende een tijdsperiode downloaden?

Ja dat kan. Als u naar de optie "Gezondheidssamenvatting downloaden" gaat, kunt u de samenvatting downloaden van een bepaald datumbereik. Indien het totaal aantal bezoeken onder de 50 ligt, kunt u deze in één keer downloaden. Anders kunt u het bereik opsplitsen.

Naar boven

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Volg onderstaande stappen:

  • Ga naar de inlogpagina van MijnOLVG.
  • Klik op de link ‘Gebruikersnaam vergeten’ en vult de gevraagde informatie in. Het is belangrijk dat u het e-mailadres invult dat u hebt opgegeven bij het aanmelden.
  • U ontvangt een e-mail met daarin uw gebruikersnaam.

Ik ben mijn wachtwoord van MijnOLVG vergeten. Wat moet ik doen?

Volg onderstaande stappen:

  • Ga naar de inlogpagina van MijnOLVG.
  • Klik op de link ‘Wachtwoord vergeten’.
  • U krijgt nu de controlevraag die u bij het aanmelden voor MijnOLVG heeft ingevoerd. Daarnaast ontvangt u een verificatiecode per SMS. Nadat u deze juist heeft ingevoerd, kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.

Indien het niet lukt om de toegang op deze manier te herstellen, kunt u een e-mail sturen naar mijnolvg@olvg.nl om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Notabene: Voor de medewerkers van OLVG is uw wachtwoord onbekend en niet zichtbaar omdat deze veilig is opgeslagen.

Naar boven

Het inloggen lukt niet, er staat dat mijn account is uitgeschakeld. Wat moet ik doen?

Als uw account is uitgeschakeld kan dat meerdere oorzaken hebben. Het meest voorkomend is dat u vaker dan toegestaan een verkeerd wachtwoord hebt ingevuld.

U kunt uw toegang laten deblokkeren door een e-mail te sturen naar mijnolvg@olvg.nl.

Tip: U kunt een blokkade voorkomen door na 2 mislukte pogingen of bij twijfel uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Dit doet u door op de knop “Wachtwoord vergeten” te klikken.

Naar boven

Waarom is gekozen voor inloggen met een sms verificatiecode?

OLVG heeft diverse mogelijkheden onderzocht. Inloggen met een verificatie code per sms in combinatie met gebruikersnaam en wachtwoord geeft de beste resultaten en sluit goed aan bij toekomstige toepassingen van MijnOLVG.

Naar boven

Ik ontvang geen verificatiecode per SMS. Wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar mijnolvg@olvg.nl en vermeld daarin uw geboortedatum en/of patiëntennummeren het juiste telefoonnummer. U kunt uw gegevens ook samen met de polikliniekmedewerker controleren bij uw volgende bezoek aan OLVG.

Naar boven

Het inloggen lukt niet, er staat dat er geen mobiel telefoonnummer is geregistreerd. Wat moet ik doen?

Om gebruik te maken van MijnOLVG is een mobiel telefoonnummer verplicht. Stuur een e-mail naar mijnolvg@olvg.nl en vermeld daarin uw geboortedatum en/of patiëntennummer en het juiste telefoonnummer. U kunt uw gegevens ook samen met de polikliniekmedewerker controleren bij uw volgende bezoek aan OLVG.

Naar boven

Kunt u mij een nieuwe activatiecode toesturen? Ik weet deze niet meer, heb hem laten verlopen of heb hem nooit ontvangen?

Neem contact met ons op via mijnolvg@olvg.nl. Nadat we uw informatie hebben geverifieerd, kunnen wij besluiten u een nieuwe activatiecode toe te sturen.

Naar boven

Hoe veilig is MijnOLVG?

Wij nemen het veilig houden van uw medische informatie zeer serieus. Toegang tot informatie vindt plaats via de beveiligde toegangscodes, een persoonlijke gebruikersnaam en een wachtwoord waaraan bepaalde eisen worden gesteld en dat beveiligd wordt opgeslagen. Uw wachtwoord is daarbij niet zichtbaar voor medewerkers van OLVG.

MijnOLVG maakt gebruik van de meest recente technologie om uw sessie automatisch te versleutelen. Berichtenverkeer dat plaatsvindt wanneer u bent ingelogd, is daarmee goed beveiligd, in tegenstelling tot normaal e-mailverkeer.

Naar boven

Wat is het privacybeleid?

MijnOLVG voldoet aan wet- en regelgeving aangaande uw privacy. Uw naam en e-mailadres worden met dezelfde zorg behandeld als uw medisch dossier en deze worden nooit doorverkocht aan derden.

Naar boven

Ik ben automatisch uitgelogd. Waardoor komt dat?

Wij streven ernaar uw privacy en de veiligheid van uw informatie te beschermen. Als u meer dan 15 minuten uw toetsenbord niet gebruikt, wordt u automatisch uitgelogd uit uw MijnOLVG-sessie. Wij raden u aan uit te loggen wanneer u uw computer verlaat, zelfs als dit maar voor korte duur is.

Naar boven

Wat heb ik nodig om MijnOLVG te kunnen gebruiken?

U heeft een computer nodig met toegang tot het internet en een recente internetbrowser (zoals Internet Explorer). MijnOLVG is succesvol getest met de volgende internet browsers: Internet Explorer (vanaf versie 7), Firefox en Google Chrome. Daarnaast heeft u een mobiele telefoon nodig. U ontvangt bij elke inlogpoging een unieke verificatiecode per SMS. Indien u geen mobiele telefoon heeft is het helaas niet mogelijk gebruik te maken van MijnOLVG.

Naar boven

Mijn activatiecode werkt niet. Wat moet ik doen?

Om veiligheidsredenen verloopt uw activatiecode na 32 dagen. Ook is deze niet meer geldig na de eerste keer dat u deze gebruikt. Als u problemen blijft houden, dan kunt u ons per e-mail bereiken op mijnolvg@olvg.nl.

Naar boven

Waar kan ik mijn persoonlijke informatie (zoals adresgegevens) of mijn wachtwoord wijzigen?

Wanneer u bent ingelogd in MijnOLVG, kunt u onder het menu ‘Persoonlijke gegevens’ zelf een aantal zaken wijzigen, zoals uw adres, uw wachtwoord, debeveiligingsvraag en/of uw e-mailadres.

U kunt niet uw gebruikersnaam wijzigen.

Naar boven

Mijn vraag over MijnOLVG is nog niet beantwoord, met wie kan ik contact opnemen?

Staat uw vraag niet in het lijstje met veel gestelde vragen? Dan kunt u een e-mail sturen naar mijnolvg@olvg.nl

Naar boven

Ik ontvang geen e-mails. Wat moet ik doen?

Zodra er nieuwe informatie voor u beschikbaar is op MijnOLVG, bijvoorbeeld een antwoord op uw vraag, een uitslag of informatie over uw afspraak, ontvangt u een e-mail om u hierop te attenderen.

U kunt nagaan op MijnOLVG onder het kopje ‘Persoonlijke gegevens’ of uw e-mailadres correct is ingevuld. U kunt het daar eventueel ook aanpassen.

Stuur ons een mail naar mijnolvg@olvg.nl als bovenstaande geen oplossing biedt.

Naar boven

Waar vind ik mijn patiëntennummer?

U kunt uw patiëntennummer vinden bij de optie "Administratieve info".

Naar boven

Waar vind ik de huisarts die bij jullie geregistreerd staat?

U kunt de huisarts die bij ons geregistreerd staat vinden bij de optie "Administratieve info".

Naar boven

De huisarts die bij jullie geregistreerd staat klopt niet, kan ik deze aanpassen?

Dit kunt u momenteel (nog) niet zelf aanpassen. U kunt dit bij de polikliniek laten aanpassen. U kunt de vraag aan de polikliniek stellen door een bericht te sturen of telefonisch contact met hun op te nemen

Naar boven

Wat zijn mijn gekoppelde apps en apparaten?

Als u gebruik maakt van de MyChart app of eventuele andere apps heeft gemachtigd om uw MijnOLVG data te gebruiken, kunt u deze machtigingen en apparaten hier inzien en beheren.

Als u een eerder gegeven machtiging wilt intrekken, of een mobiel apparaat waar u gebruik heeft gemaakt van de MyChart app, kunt u deze via de pagina "Mijn gekoppelde apps en apparaten beheren" gemakkelijk zelf intrekken.

Naar boven

Ik kan mijn apps niet koppelen aan MijnOLVG, hoe kan dat?

Alleen geselecteerde apps zijn mogelijk om te koppelen met MijnOLVG. Op dit moment geldt dit alleen voor een selecte groep patiënten van OLVG.

Naar boven